۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۷۵۸۱۵۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

آسیب‌شناسی برنامه‌ها و قوانین جوانی جمعیت در لرستان ضروری است 

آسیب‌شناسی برنامه‌ها و قوانین جوانی جمعیت در لرستان ضروری است 
نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر آسیب‌شناسی برنامه‌ها و قوانین جوانی جمعیت و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها گفت: اگر ما در این زمینه فکر اساسی نکنیم در چند دهه آینده جمعیت ما به‌شدت کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با تقدیر وتشکر از حضور حماسی مردم استان لرستان در مراسم سوگواری و تشییع شهدای خدمت گفت: پیام این تکریم این بود که مردم ما خواهان دولت‌مردانی هستند که برای خدا و به نفع مردم کار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: وظیفه اهل رسانه و هرکس که مخاطبی دارد این است که الگوهای رفتاری رئیس جمهور فقید را تبلیغ و ترویج کند که این مسیر ادامه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر آسیب‌شناسی برنامه‌ها و قوانین جوانی جمعیت و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها گفت: اگر ما در این زمینه فکر اساسی نکنیم در چند دهه آینده جمعیت ما به‌شدت کاهش می‌یابد.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه در حوزه مسکن ملی و وام ازدواج، تامین هزینه‌های ناباروری باید تلاش بیشتری در استان صورت بگیرد افزود: این عقب‌ماندگی‌ها با پیگیری‌های استاندار و معاونت سیاسی استانداری باید به نقطه مطلوب برسد.

 نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بحث جوانی جمعیت است که ایشان مدام روی آن تاکید دارند، افزود: رئیس جمهور فقید نیز در یکی از آخرین سخنرانی‌های خود بر ادامه فعالیت‌های موثر در حوزه جوانی جمعیت تاکید داشت.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات